Mooie schoenen, snelle levering alles top

Mooie schoenen, snelle levering alles top

Top service!

Bedankt voor het persoonlijk kaartje en het staaltje parfum.

Great shoes

I discovered VIA VAI in Amsterdam and immediately fell in love with these shoes. As they are not available in Munich, I ordered online. The delivery was fast and the adorable ankle boots were accompanied with a handwritten card from Dominique which made my day. I will for sure order again or visit the flagship store in Amsterdam.

Heel erg blij met de service van via vai. Ik had mijn schoenen al vrij snel kapot. Gemaild en binnen een uur een reactie dat ik een nieuw paar kreeg. Echt ontzettend fijn en netjes afgehandeld...top service dus .

Ik koop veel Via Vai , goede service en goede kwaliteit

Zo blij met mooie crossbody

Op de site een mooie tas gezien en na bestellen snel in huis

Top geregeld!

Alles verliep goed: bestelling, bezorging,product naar wens en wat bijzonder leuk was het persoonlijke kaartje!

Makkelijk en snel

Blij met mijn aankoop. Makkelijk bestellen en snel geleverd

Vlotte levering en heel netjes verpakt! Tevens een leuke attentie.

Altijd goede pasvorm

Goede schoenen, goede service

Prima service!

Prima service!

Perfect fit & fast delivery

Perfect fit & fast delivery

Heb meerdere laarsjes van via vai en ook met deze ben ik weer superblij!

Worst shoes ever

I wear them one time and they give me problems in the back,i have a wound,so i don’t recommend to anyone to buy this model.They look nice,that’s all.They are not comfortable at all.Maybe other models from Via Vai are comfortable but this model NO!

• Would you recommend us? No

Goede kwaliteit en mooie schoenen

Goede kwaliteit en mooie schoenen

Snelle levering met persoonlijke boodschap

Snelle levering met een leuk handgeschreven kaartje. Mooie schoenen.

Prachtige mooie schoenen.

Sinds ik VIA VAI draag, heb ik nooit meer pijn aan mijn voeten. Het is mijn lievelings merk geworden.

Wouw

Mooie schoenen, top service

Every time again

Very nice shoe

Beautiful design and super customer service

Beautiful design and super customer service

Prima ervaring

Wat een mooie spullen, fijne website en klantvriendelijke benadering. Top.

Mooie schoenen. Vlot geleverd. En! een heel leuk kaartje erbij!

Tevreden jammer van de maat

Ik koop al mij sneaker bij jullie en passen goed maat 41 Alleen schoenen wijken van maat jammer

Tielenstraat 13

5145 RC Waalwijk

Over VIA VAI

VIA VAI is er voor fashionowners met een eigen stijl. Geïnspireerd door wereldwijde trends en invloeden, wonderlijke texturen en heldere kleuren brengen we jou unieke items met Italiaanse allure. Verwen jezelf met luxe materialen en kies voor tijdloze variaties op actuele trends. Draag onze on trend eyecatchers terwijl je van een goed gesprek op zomerse terrasjes naar inspirerende meetings rondom het winterse haardvuur struint. Of je nu gaat voor extravagant en kleurrijk of subtiel en simplistisch: onze items voegen een vleugje temperament toe aan iedere outfit. VIA VAI is verkrijgbaar op circa 500 verkooppunten in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Noorwegen en Denemarken.